مصاحبه آرشیو خبر ها
من اصلا انتظار نداشتم که ساری را در یووه ببینم ! الگری مربی بسیار بزرگی است

من اصلا انتظار نداشتم که ساری را در یووه ببینم ! الگری مربی بسیار بزرگی است

مدافع پرتلاش و موثر سال های نه چندان دور بیانکونری، پائولو مونترو که برای تیفوسی های یوونتوس از جمله مدافعین جنگنده و کوشایی به شمار می رود که در تاریخ یووه همیشه نامی از او به میان می رود، این روزها در ایتالیا است و در گفت و گو کوتاهی شرکت کرد.

 

نگران دوستانم در اروگوئه هستم، به انها گفتم که از خانه خارج نشوند چون این ویروس شوخی نیست و بسیار خطرناک است. واقعا متاسفم برا ایتالیا و برای کشور دوم خودم. اینجا خانه دوم من است و واقعا انچه که در برگامو در حال روی دادن است مرا ناراحت می کند. اولین شهری که درش به روی من باز شد و حالا دیدن کامیون های حامل کشته شده ها واقعا مرا دگرگون می کند. در شهر همچنان دو فامیل دارم و افرادی که با انها در ارتباط هستم من واقعا نگران انها میشوم کسانی که مرا مانند فرزندان شان در ابتدایی که به ایتالیا امدم پذیرفتند واقعا لحظات غم انگیز و نگران کننده ای ست.

 

وی افزود:

 

سال های خوبی را در یووه داشتم هرگز نمی توانم ان سال ها را فراموش کنم. من از پسوتو ممنونم که باعث شد مستر الگری را بشناسم، او مربی بسیار خوبی ست من او را تحسین می کنم و با او موافقم که می گوید چیزهای ساده بسیار سخت هستند، در فوتبال ساده بازی کردند خیلی سخت تر است. او خصوصیاتی دارد که باعث تغییرات میشود. من اصلا انتظار نداشتم که ساری را در یووه ببینم. از اینکه در یووه هست خوشحالم. نحوه سیستم و بازی او را دوست دارم و می پسندم، از یووه او خوشم می اید و باعث خوشحالیم است که از او یاد بگیرم، شرایط تیمی به خصوصیات بازیکنان تیم بستگی دارد و نمی توان همه را به مربی نسبت داد او خوب کارکرده و فکر می کنم که بهتر هم خواهند شد.

 

بنتانکور

 

بسیار قدرتمند است، او و والورده در رئال از الگوها و ستاره های اروگوئه هستند.

 

دمیرال

 

باعث افتخارم هست که هواداران با دیدن او مرا به خاطر می اورند. او بهتر از من است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: